Thursday 23 June 2011

Epy Besday My Dear Ex-Rumate!!

22 June 2011 adalah ari bsejarah buat x-rumateku Azerina Rahim sempena besdaynyer yg ke 25....Yesss!Ko da same umor ngn aku....huwawawawa......

Asalnyer aku la mastermind planning tuk suprise besday party sbb si boyfrennyer meminta tolong aku belikan die kek....so,aku ngn last minit preparation la planning nk wat party kt mane....adiah tuk ina pon last minit aku buat....

Tapi kita hanya merancang tp Allah yg mnentukan.....mlm tu aku xdpt join celeb besday ina sbb ade hal yg xdpt dielakkan....Ina....aku mntak maaf sgt2.....aku nk sgt jupe ko sbb da almost sbln aku xjupe ko....lbh2 lg since arwah ayah ko pergi.....sorry xdpt berada d sisi ko time tu....sob3

Papepon, aku wish ko all da epiness dunia akhirat.....ingat,pape pon yg blaku,ade hikmahnyer.....aku sentiasa bsame ko wpon kite da terpisah jauh.....*bajet ayt terharu la kot ni*

.: EPY 25th BESDAY NOR AZERINA RAHIM :.


.: Bersama Selamanya :.


No comments:

Post a Comment