Monday 11 July 2011

Aktivitiku aktiviti kami....;)

Salam.....
I'm back!!after a few weeks xmenulis blog,br ari ni ade mase nk update...since my students mid sem breaks,so ade mse terluang,mgadap laptop la jwbnyerrr....hihihi

Entry kali ni xde pape special just nk share ape what i'm feeling....akekeke....*ade aku kisah kn?!*
Hidup makin best walaupon hanya berdua di rumah comel tu...weekdays as usuallah...pg bgn g keje n siap dlm mse stgh jam je...baju sume da iron so xrushing la...7.15 aku da chow...ptg blk 6.15 da terpacak kt umh kalo aku xsinggah mane2 kedai feveretku....pas2 kene pikir menu ape nk masak ni....plg best lps kawen adalah memasak!sumpah xtipu!walaupon agk penat kdg2 tp best bile dpt beri die mkn masakan kite wpon masak sgtlah simple....*Bile la nk upgrade skill masak nih?!*

Si suami plg awal pon kul 8 br smpai umh....kesian die...ari2 kene OT....mudah2han Allah murahkan rezeki kami....insyaallah....lps mkn n lpk2 tgk TV jap,katil da melambai2....dummmm....zzzzzzz...ini lah aktiviti harian time ari keje.....

Weekend plak Sabtu si suami keje lg half day....tinggallah aku sorg2 pg tu...time 2 la nk bsh bj,kemas umh n mop lantai(yg ni sbln skali je kot!hihi)....now,da jrg kuar2 da cm zmn bujang dlu...lpk kt umh je...br berbaloi beli umh...bak kata suamiku!hehe....;)

Aktiviti kami weekend tengok TV sampai lebam....haha....kalo tgk movie kt Astro First tu,hah 48 jam non stop....mgadap yg tu jek...aku pon smpai hafal dialog2....tp syokkkk sgt lpk kt umh....time ni jelah nk luang mase bsme....tp jrg2 si suami bwk gk aku kuar sbb die tau aku jnis kaki jln....nti mberontak kalo asyik duk umh je....hihi...tq syg!

Pape pon,alhamdulillah ats kurniaan dan kebahagiaan yg Kau berikan Ya Allah....wpon hidup kami bersederhana tapi kami epy....Insyaallah mudah2an dimurahkan rezeki dikurniaakan cahaya mata yg comel2 plak...akeke..:)


.: Yummy mkn BR :.

.: At Tasik Masjid Kristal :.

No comments:

Post a Comment